
Зробити будинок комфортним: захист прав споживачів послуг ЖКГ обговорювали учасники круглого столу в Тернівському районі.
«Підвищення якості надання житлово-комунальних послуг: права споживачів, проблеми та шляхи вирішення». Таку назву отримав захід, організований Криворізькою міською організацією партії «Слуга Народу».
Учасники - місцеві жителі, які мешкають і в ОСББ, і в будинках, що обслуговують керуючі компанії – говорили про актуальні проблеми. Ще говорили про неналежну якість послуг, невчасні ремонти, проблеми з опаленням чи водопостачанням.
Своїм досвідом і рекомендаціями щодо розв’язання цих проблем поділилась голова ОСББ «Рекордна – 2», менеджерка з комплексного обслуговування багатоквартирних будинків, депутатка Покровської районної у місті ради - Марія Таран. Також присутні торкнулись тем існуючих можливостей для ОСББ, законодавчих інструментів захисту прав споживачів, механізмів впливу на постачальників послуг.

«Цю тему «відчуває» кожен. І споживач має право знати, як домогтись належного надання послуг ЖКГ. Так, це буває непросто. Існує багато перепон і умовно об’єктивних обставин. Але це питання, без вирішення яких, навіть життя у рідному домі в умовному тилу, може бути дискомфортним», - наголосила депутатка Криворізької міської ради та співробітниця Місьої організації Світлана Лузан.
