
Місто без візуального шуму: у Кривому Розі впорядковують зовнішню рекламу, - ФОТО

У Кривому Розі триває впорядкування зовнішньої реклами. У місті прагнуть зменшити візуальний шум, зберегти архітектурну естетику та зробити міський простір привабливішим і комфортнішим для мешканців.
На цьому тижні чиновники прибрали кілька вивісок, які були розміщені на фасадах будинків. Про це повідомляє Відділ з питань реклами виконкому Криворізької міської ради
"Сучасні міста — це не лише осередки життя, роботи та культури, а й візуальні вітрини. Те, як виглядають будівлі, фасади та вулиці, формує обличчя міста і впливає на комфорт його мешканців", - зазначили чиновники Відділу з питань реклами.
Вони також додали, що на жаль, з роками багато українських міст опинилися у візуальному хаосі через надмірну кількість зовнішньої реклами. Вивіски, банери, наклейки, гігантські плакати — все це рясніє на кожному кроці, створюючи відчуття безладу.
У цьому контексті важливо розуміти: ініціативи з очищення міського простору від візуального шуму не мають на меті нашкодити підприємцям.
"Навпаки — наша мета полягає у впорядкуванні, а не у забороні. Ми прагнемо до того, щоб реклама не домінувала над архітектурою, не псувала вигляд історичних будівель і не перевантажувала інформаційне поле міста", - повідомили у Відділі з питань реклами.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News