
Станом на ранок 20 листопада більше 30% мережі «Київстар» залишилася без живлення, — гендиректор компанії

Фото: pixabay
На 9-ту ранку більше 30 відсотків мережі без живлення, майже рівномірно по всій країні. 5 регіональних технологічних центрів на генераторах. Загалом мережа, в дуже великій частині на протязя доби, працює на АКБ та генераторах.
Про це повідомив Олександр Комаров, гендиректор компанії "Київстар".
За його словами, близько 4% сайтів втратили працездатність.
Він пояснив погіршення мобільного зв'язку та погіршення швидкості передачі даних збільшенням навантаження на базові станції внаслідок переходу користувачів на мобільний інтернет.
"Готуючись до тривалих блекаутів, Київстар ще до початку осені зарезервував 99% мережі Домашнього Інтернету до 12 годин автономної роботи. Для цього ми встановили понад 80 тисяч сучасних LiFePO4-акумуляторів. Інвестиції в модернізацію систем резервного живлення Домашнього Інтернету – майже 300 млн грн у 2024-2025 роках.
Таким чином, коли немає світла, фіксована мережа залишається працездатною. Але для того, щоб користуватись інтернетом якомога довше, абонентам варто зробити свою частину «бекапу» – під’єднати свої роутери до резервного живлення. Достатньо павербанка, безперебійника (ДБЖ) або зарядної станції.
Станом на середину листопада про резервне живлення для роутерів подбали лише 15-20% абонентів Домашнього Інтернету. Під час нещодавнього повного блекауту у Полтавській області клієнтський резерв був на рівні всього 2%.
А далі все взаємопов’язане: користувачі переходять на мобільний інтернет, росте навантаження на базові станції, час їхньої автономної роботи скорочується, якість мобільного зв’язку та швидкість передачі даних погіршуються", -
зазначив Комаров.

Однак дехто з користувачів не погодився з тим, що відповідальність перекладається на споживачів і нагадав гендиректору про проблеми, котрі існували зі зв'язком ще до блекаутів.

Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News
