
Якщо у квартирі холодно: криворіжцям пояснили, як зменшити нарахування у платіжках за тепло

Колаж: Суспільне Тернопіль
Споживач має право на зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу з постачання теплової енергії у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості.
Яким чином здійснюється перерахунок послуг з постачання теплової енергії споживачам, повідомили на сайті "Криворізькій теплоцентралі".
Зазначається, що здійснення перерахунку вартості послуг з постачання теплової енергії споживачам визначено Порядком здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2024 р. №127 та умовами типових індивідуальних договорів про надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів з колективним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії.
Згідно з Законом України «Про житлово-комунальні послуги», у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з постачання теплової енергії споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. А виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.
У разі неприбуття виконавця комунальної послуги в установлений строк такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях – якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом або надається особисто.
Акт-претензія повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості.
Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача відповідного багатоквартирного будинку, здійснюється для усіх споживачів такого будинку, яким була надана послуга невідповідної якості. Таким чином, достатньо направлення акту-претензії від одного споживача (голови ОСББ/співвласника багатоквартирного будинку).
Акт-претензія повинен бути заповнений за формою та зразком, які опубліковані на сайті.
Як ми писали раніше, днями споживачі Теплоцентралі вдалися до протестних дій, намагаючись вирішити проблему з якістю послуги з теплопостачання.
Як звернутися:
- Зателефонувати до диспетчерського пункту експлуатаційного району Теплоцентралі, який обслуговує Ваш житловий будинок, Ви можете повідомити про аварійну ситуацію, залишити заявку на виклик комісії для фіксації параметрів:
096-047-10-69 – Північний експлуатаційний район
098-507-01-26 – Східний експлуатаційний район
- Звернутися з письмовим зверненням, заявою, скаргою, пропозицією на e-mail Товариства: [email protected], направити поштовим відправленням на адресу: 50014, місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1, або залишити звернення в скринці за вказаною вище адресою.
- Прийти на прийом громадян, який проводиться (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 5) з питання нарахувань, перерахунку, зміни власника, оформлення договорів реструктуризації, отримання актів звірки за наступним графіком (під час опалювального сезону): група комунікацій (каб. 30), Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20), відділ по роботі зі споживачами (каб. 31):
понеділок з 8:00 до 12:00;
вівторок з 13:00 до 19:00;
середа з 8:00 до 12:00;
четвер з 13:00 до 19:00;
п’ятниця з 8:00 до 12:00.
Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7):
понеділок з 9.00 до 11.00;
середа з 15:00 до 17:00.
Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2):
понеділок з 9.00 до 11.00;
середа з 15:00 до 17:00.
- Прийти на прийом до начальника району:
Начальник Північного експлуатаційного району (Покровський р-н):
понеділок з 15.00 до 16.00.
Начальник Східного експлуатаційного району (Саксаганський р-н, Довгинцівський р-н):
вівторок з 13:00 до 14:00.
Начальник Південного експлуатаційного району (Інгулецький р-н):
середа з 09:00 до 10:00.
- Записатись на особистий прийом до керівництва Товариства:
Директор технічний та Директор комерційний (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1): за попереднім записом по тел. (056)-499-01-73.
Додатково для споживачів працює цілодобова гаряча лінія за номером тел. +38(067)566-96-86 та чат з головами ОСББ, ЖБК в застосунку Telegram.
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News