• Головна
  • Якщо у квартирі холодно: криворіжцям пояснили, як зменшити нарахування у платіжках за тепло
16:36, 13 лютого

Якщо у квартирі холодно: криворіжцям пояснили, як зменшити нарахування у платіжках за тепло

Колаж: Суспільне Тернопіль

Колаж: Суспільне Тернопіль

Споживач має право на зменшення в установленому законодавством порядку розміру плати за послугу з постачання теплової енергії у разі її ненадання, надання не в повному обсязі або зниження її якості.

Яким чином здійснюється перерахунок послуг  з постачання теплової енергії споживачам, повідомили на сайті "Криворізькій теплоцентралі".

Зазначається, що здійснення перерахунку вартості послуг з постачання теплової енергії споживачам визначено Порядком здійснення перерахунку вартості комунальних послуг за період їх ненадання, надання не в повному обсязі або невідповідної якості, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 06.02.2024 р. №127 та умовами типових індивідуальних договорів про надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів  з колективним споживачем про надання послуги з постачання теплової енергії.

Згідно з Законом України «Про житлово-комунальні послуги», у разі ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з постачання теплової енергії споживач має право викликати виконавця комунальних послуг (його представника) для перевірки кількості та/або якості наданих послуг. А виконавець комунальної послуги зобов’язаний прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання послуги, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення споживача.

У разі неприбуття виконавця комунальної послуги в установлений строк такий акт підписується споживачем, а також не менш як двома споживачами відповідної послуги, які проживають (розташовані) в сусідніх будівлях (у приміщеннях – якщо послуга надається у багатоквартирному будинку), і надсилається виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом або надається особисто.

Акт-претензія повинен містити інформацію про те, в чому полягало ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості комунальної послуги, дату (строк) її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості.

Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача відповідного багатоквартирного будинку, здійснюється для усіх споживачів такого будинку, яким була надана послуга невідповідної якості. Таким чином, достатньо направлення акту-претензії від одного споживача (голови ОСББ/співвласника багатоквартирного будинку).

Акт-претензія повинен бути заповнений за формою та зразком, які опубліковані на сайті.

Як ми писали раніше, днями споживачі Теплоцентралі вдалися до протестних дій, намагаючись вирішити проблему з якістю послуги з теплопостачання.

Як звернутися:

  • Зателефонувати до диспетчерського пункту експлуатаційного району Теплоцентралі, який обслуговує Ваш житловий будинок, Ви можете повідомити про аварійну ситуацію, залишити заявку на виклик комісії для фіксації параметрів:

096-047-10-69 – Північний експлуатаційний район

098-507-01-26 – Східний експлуатаційний район

  • Звернутися з письмовим зверненням, заявою, скаргою, пропозицією на e-mail Товариства: [email protected], направити поштовим відправленням на адресу: 50014, місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1, або залишити звернення в скринці за вказаною вище адресою.
  • Прийти на прийом громадян, який проводиться (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 5) з питання нарахувань, перерахунку, зміни власника, оформлення договорів реструктуризації, отримання актів звірки за наступним графіком (під час опалювального сезону): група комунікацій (каб. 30), Відділ збуту теплової енергії (каб. 108, каб. 109, каб. 20), відділ по роботі зі споживачами (каб. 31):

понеділок з 8:00 до 12:00;

вівторок з 13:00 до 19:00;

середа з 8:00 до 12:00;

четвер з 13:00 до 19:00;

п’ятниця з 8:00 до 12:00.

Начальник відділу збуту теплової енергії (каб. 7):

понеділок з 9.00 до 11.00;

середа з 15:00 до 17:00.

Начальник відділу по роботі зі споживачами (каб. 2):

понеділок з 9.00 до 11.00;

середа з 15:00 до 17:00.

  • Прийти на прийом до начальника району:

Начальник Північного експлуатаційного району (Покровський р-н):

понеділок з 15.00 до 16.00.

Начальник Східного експлуатаційного району (Саксаганський р-н, Довгинцівський р-н):

вівторок з 13:00 до 14:00.

Начальник Південного експлуатаційного району (Інгулецький р-н):

середа з 09:00 до 10:00.

  • Записатись на особистий прийом до керівництва Товариства:

Директор технічний та Директор комерційний (місто Кривий Ріг, вул. Електрична, 1): за попереднім записом по тел. (056)-499-01-73.

Додатково для споживачів працює цілодобова гаряча лінія за номером тел. +38(067)566-96-86 та чат з головами ОСББ, ЖБК в застосунку Telegram.

Стежте за новинами в Telegram

Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook

Читайте нас на Google News

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#кривийРіг #новини #0564ua #теплопостачання #теплоцентраль
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...