На нетворкінгу “Від жінок, для жінок, про жінок” у Кривому Розі спілкувалися з бізнесвумен, - ФОТО
Нетворкінг “Від жінок, для жінок, про жінок”, що відбувся в кінці листопада, зібрав близько 80 мешканок та мешканців, які хотіли почути історії відомих підприємиць Кривого Рогу.
Як повідомляє сайт 0564.ua, саме з жіночого підприємництва організатори, команда онлайн медіа “Перший Криворізький/1KR.UA”, вирішили розпочати серію з чотирьох заходів, присвячених спілкуванню з бізнесвумен та бізнесменами, бо статистично кількість бізнесів, відкритих за останні роки жінками, переважає.
Спікерки, які взяли участь у нетворкінгу, мають бізнеси, відкриті задовго до війни, але кожен рік — ніби перший, щоразу доводиться долати нові виклики.
“Ми обрали для наших заходів формат нетворкінгу, бо розуміли, що люди скучили за живим спілкуванням, за можливістю почути чужий досвід і поділитись своїм. І я бачу, що наша гіпотеза спрацювала, — коментує Ірина Роік, організаторка нетворкінгу у межах проєкту “Перші гроші”.
Протягом трьох з хвостиком годин говорили про мрії маленьких дівчат, освіту, яка допомогла під час побудови бізнесів, історію становлення своєї справи, складнощі, які виникають протягом бізнесового шляху, та секретики з різних сфер: як не вигорати, як шукати людей в команду, як закласти цінності в бізнес тощо.
Марини Капітон — власниця бренду натуральної доглядової косметики Korica, розповіла, що її стартовим капіталом стали 80 гривень. У 2010 році Марина сиділа в декреті, і вночі, замість сну, шукала роботу. Тоді ж, на французькому сайті, випадково побачила, що можна самостійно варити мило. І хоча її шлях як підприємиці почався більше 14 років тому, за які вона зібрала команду, відкрила виробництво, має магазин та партнерську підтримку, завдяки якій продає продукцію, тільки 4 роки тому Марина усвідомила себе власницею бізнесу і тепер активно його розвиває.
Нуне Волкова згадує про початок свого шляху: “Багато ким я працювала у своєму житті: і касиркою, і прибиральницею, і продавчинею. Мій бізнес почався з того, що я колись побачила хутряну жилетку і закохалась. Тоді я заробляла 1750 гривень на місяць, а жилетка коштувала — 8000. Ви розумієте? Я ніколи б на неї не назбирала. А потім я поїхала в Одесу у своїх справах, і там побачила на прилавках жилетку, таку саму, як хотіла. Спитала, а вона коштує 1700. Я тоді сіла, порахувала, і вирішила, що я можу цим займатись. Зараз я власниця двох бізнесів, один з яких — Мегамех, та двох виробництв. А все почалось з того, що я просто хотіла собі жилетку”.
Розпитали Галину Ражду — власницю дитячого магазину та крамниці іграшок Gulko, про стереотипи у її бізнесі та шляхи подолання. У її магазині намагаються уникати стандартного розділення кольорів — рожевий чи блакитний: одяг зеленого, бежевого, бордового кольорів можуть носити як дівчата, так і хлопчики. Також обговорили унікальні конкурентні пропозиції, які вирізняють їх на ринку — як-от, збір “боксу для пологового”, особливо, якщо цей виїзд — перший. Чи збір “подарункового боксу”, який консультанти можуть зібрати для родини, яка має дітей, на День народження чи Різдво. Також важливим є розуміння своєї цільової аудиторії і її потреб: якщо мами приходять обрати, побути в товаристві, поспілкуватись, то тата, зазвичай, мають чіткий перелік того, що треба купити — і їм треба максимально швидко і якісно допомогти.
Катерина Котова — співвласниця студії краси Girl`s room розповіла про інструменти роботи з клієнтами: “Я завжди сідаю і питаю в себе, а що було б для мене важливо в цей період? Я знаю, що влітку мене може “наздогнати” пігментація, тому я розумію, що така ж проблема може виникнути в наших клієнток, і ми з командою думаємо про це заздалегідь”. Катя також наголосила на важливості толерантного ставлення до конкурентів, які працюють з вами в одній ніші: “Не треба відкривати цю скриньку Пандори, обговорюючи колег, навіть якщо вони зробили щось не так. Я такого не люблю. Навіть якщо до нас приходять клієнтки від інших майстрів, які зробили свою роботу не так, як треба, то ми просто мовчки переробляємо, щоб дівчина залишилась задоволена”.
«Найбільш цінно для нас бачити і чути чесні відгуки після подій. Приємно чути, що студентки, які прийшли поволонтерити, говорять: на навчанні ми б такого не дізнались, не певні, що на практиці такими нюансами теж би з нами ділились. Це корисно для загального дорослішання і пошуку себе. Або приємно, коли після події дивишся сторіз учасниць, які пишуть, що продовжили обговорення після події, або що у них з’явились нові ідеї чи й колаборації – це надихає. Думаю, і нас, і наших партнерів, проєкту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Зміцнення громадської довіри» (UCBI). завдяки яким такі події є безоплатними для охочих», — говорить виконавча директорка онлайн-медіа «Перший Криворізький» Софія Скиба.
Окрім такого цінного досвіду від власниць бізнесів, на нетворкінгу гості могли отримати ще дещо — не менш цінне живе спілкування, і можливість познайомитись з активними мешканками та мешканцями міста. Під час кава-брейку була можливість обійняти друзів, яких давно не бачили, і познайомитись із новими людьми, які можуть поділитись досвідом, контактами, враженнями, і дати одне одному те, що так потрібно в час війни Росії проти України: увагу, щирість, тепло зустрічей.
За відгуками учасників — перший млинець не нанівець, тож радо запрошуємо реєструватись на Нетворкінг № 2 “Чи робити гроші на творчості?”, що відбудеться 14 грудня о 15.30.
Фото: Тадеуш Бабеуш
Стежте за новинами в Telegram.
Підписуйтесь на нашу сторінку в Facebook.
Читайте нас на Google News