Сучасне навчання дуже відрізняється від того, до чого звикли усі люди віком від 25 років. Особливо це стосується шкіл, де все частіше підручники і зошити замінюються на планшети та мультимедійні дошки. Звісно, деяких предметів інновації торкнулись більше, деяких - менше, але загалом рівень освіти від цього тільки виграє. Спробуємо з'ясувати, чому.

Насправді, система навчання з великою кількістю різноманітних підручників неконкурентоспроможна. Причини цього містяться у глобальній комп'ютерізації суспільства, у якому книгам знаходить все менше місця. І якщо математику поки що краще надає Мерзляк (задачник з алгебри та геометрії для усіх класів), то в більшості предметів електронні носії допомагають покращити якість знань.

Ось згадайте, як проходили у вас уроки фізики, хімії чи біології. Ви багато читали, дивилися на картинки у підручниках і на наочний матеріал вчителя, робили деякі лабораторні роботи (за рік їх накопичувалось менше 10 штук) і виконували практичні завдання. Загалом, отримували більш теоретичні знання. Реалії сучасного суспільства ставлять під сумнів доцільність отриманих знань, якщо людина не може застосувати їх на практиці.

Саме цьому найкращі навчальні заклади країни намагаються максимально різноманітити свій навчальний процес. На уроках біології діти більш не сидять і не намагаються зрозуміти те, що вчитель демонструє на картинках. Вони дивляться різноманітні відеоролики і багато іншого наочного матеріалу. Вся інформація наводиться тезисно, завдяки чому дитина краще засвоює нові знання. Щодо лабораторних робіт, то їх стало значно більше, але не всі вони робляться власноруч. Більшість також виконуються за допомогою детальних інструкцій, які наявні в спеціальних освітніх програмах.

Те ж саме стосується й фізики з хімією. Усі дослідження, які є в навчальній програмі, але не можуть бути виконані власноруч, учитель демонструє на мультимедійній дошці. Таким чином діти дещо роблять власноруч, дещо - спостерігають як роблять інші. Це надає змогу кожен фізичний закон і реакції досліджуваних хімічних сполук продемонструвати наочно.

Отже можна зробити висновок, що на сьогоднійшній день візуальні засоби навчання (нтерактивні дошки) є найбільш ефективними і сприяють покращенню та засвоєнню знаннь з шкільних предметів та активізації творчості, що є загальновідомим фактом.

Як можна зробити висновок з вищенаведеного, що підручники і зошити відходять на другий план, надаючи місце для розвитку нових освітніх технологій.