• Головна
  • Значення брендбуку для розвитку компанії
Новини компаній
15:15, 19 січня

Значення брендбуку для розвитку компанії

Новини компаній

У світі бізнесу та маркетингу кожна компанія прагне виділитися серед конкурентів, запам'ятається своєї цільової аудиторії. Одним із способів досягнення цієї мети є створення та розробка бренду. Однак варто пам'ятати, що цей процес вимагає ретельного планування і опрацювання кожної деталі. Важливою частиною формування бренду є розробка брендбуку.

Значення брендбуку для розвитку компанії, фото-1

Кілька причин розробити брендбук

Чому виникає необхідність створити брендбук? Документ, що містить необхідні рекомендації та принципи щодо використання бренду компанії, визначає перелік важливих моментів:

  • візуал логотипу;
  • використання шрифтів, кольорів;
  • презентація компанії у зовнішніх комунікаціях.

Створення брендбука дозволяє підтримувати ідентичність бренду у різних контекстах, допомагає опрацювати образ компанії. Також брендбук допомагає створити стійкий і незабутній образ компанії, який відрізняється від конкурентів. Встановлюються єдині стандарти правил використання бренду, що допомагає підтримувати його цілісність. За наявності опрацьованого брендбука компанія завжди виглядає професійно та надійно.

Етапи розробки

Зазвичай, брендбук створюється такими професіоналами, як маркетологи, дизайнери, що дозволяє грамотно опрацювати кожен аспект брендингу. Весь процес розробки можна розділити кілька етапів:

  • дослідження цільової аудиторії, її аналіз, спостереження за конкурентами;
  • складання базових елементів бренду – логотип, палітра кольорів;
  • правила використання елементів бренду.

Спеціалісти мають достатній досвід: результат відповідатиме специфіці вашого бізнесу, його цілям і потребам. Професіонали пропонують унікальні ідеї, підходи, дозволяючи замовнику виділитися на тлі конкурентів.

На етапі створення брендбука також може бути корисним використання такого інструменту, як блінкбук. Так називається інтерактивний документ, де можна переглянути всі елементи бренду. Він спрощує доступ до інформації, допомагаючи партнерам та співробітникам легко застосовувати у своїй роботі брендингові елементи.

Як уникнути помилок

Чи можливо створити брендбук самостійно? Звичайно – так, але новачки часто припускаються серйозних помилок:

  • недостатнє дослідження цільової аудиторії;
  • використання невідповідних кольорів та шрифтових схем;
  • невідповідність документа загальній стратегії компанії.

Звертаючись за допомогою до професіоналів, ви зможете уникнути цих помилок, створюючи ефективний брендбук. Досягайте найкращих результатів, отримуючи інструмент, який допомагає підтримати єдність та узгодженість вашого бренду! 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...